niedziela, 29 grudnia 2013

Drugie Święta

Przed Świętami postanowiliśmy zadbać o brakujące elementy wykończenia holu na dole i przedpokoju na piętrze. Zmobilizowałam się i odszukałam w okolicy ślusarza, który dorobił element do mocowania wiszącej lampy "angielki", tkwiącej od czasu naszego wyjazdu do Brighton w plastikowym worku. Krzyś zamontował ją i wreszcie niczego już nie brakuje, hol jest gotowy.




U stolarza zamówiłam półeczkę zabudowująca występ w ścianie pod schodami, pobejcowałam ją i polakierowałam, a Krzyś zamontował ją na miejscu i założył ledowe oświetlenie.


Na górze znalazło się lustro z dołu, które kiedyś "przywitało" nas, gdy pierwszy raz zobaczyliśmy ten dom.


Tak przygotowani mogliśmy przystąpić do drugich Świąt Bożego Narodzenia w naszym domu. Wycięliśmy w ogrodzie drugą choinkę, która przez rok tak wyrosła, że jej czubek dotyka sufitu. Mamy w sumie trzy choinki, jedną małą, migającą soplami przed drzwiami, drugą stojącą na lustrze i trzecią ślicznotkę, przystrojoną przez Olgę, w salonie.


2 komentarze:

  1. Your way of explaining everything in this article is truly pleasant, every one can easily know it, Thanks a lot.


    Feel free to viit my page: otwieranie samochodów

    OdpowiedzUsuń
  2. I was sugfested this web site by myy cousin. I'm no longer certain whether this post is
    written via him as no one else realize such slecific
    approximately my problem. You're incredible! Than you!

    Also visit my wenpage - masculinidad

    OdpowiedzUsuń